МЕТОДИЧНА РОБОТА

/Files/images/1/Рисунок1.png/Files/images/картинка 1.jpg

Методична робота – це цілісна, заснована на досягненнях науки і передового досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Основні завдання методичної роботи в закладі:

  • створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти, підвищення професійної майстерності кожного педагогічного працівника;
  • упровадження в навчально-виховний процес передового педагогічного досвіду, сучасних педагогічних технологій, використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки;
  • вивчення, узагальнення та поширення перспективного досвіду;
  • розвиток традиційних і пошук нових ефективних форм методичної роботи;
  • проведення постійного моніторингу суб’єктів навчального процесу щодо визначення їхніх інтересів, уподобань, здібностей, можливостей, бажань, з метою їх максимальної реалізації;
  • розвиток потреби педагогічних працівників щодо професійного вдосконалення, спрямування його на реалізацію власної освітньої траєкторії протягом життя;
  • забезпечення відповідальності кожного учасника педагогічного процесу за результат своєї праці, сприяння прагненню викладачів до саморозвитку, творчості, прояву ініціативи.

/Files/images/1/priluckal_m__1_v_navchannya_gramoti.jpg

Структура методичної роботи комунального закладу "Харківський ліцей №85 Харківської міської ради"

/Files/images/IMG_20191022_121023.jpg

Методична робота з педагогічними працівниками закладу освіти спрямована на виконання Законів України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, підвищення кваліфікації вчителів, що передбачає індивідуальну та колективну діяльність щодо впровадження в практику досягнень науки і професійної майстерності, інноваційних педагогічних технологій та передового педагогічного досвіду.

Єдина методична тема, над якою працює колектив: "Розвиток професійної компетентності педагога Нової української школи засобами самоосвіти та педагогічної взаємодії"

Основні напрями в роботі над методичною темою:

  • вивчення нормативно-правової бази; оволодіння методологічними й теоретичними основами відповідної галузі науки (за фахом), сучасними досягненнями психолого-педагогічної науки, методикою викладання предмета, забезпечення рівня освіти відповідно до державних вимог і стандартів;
  • вивчення та використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки, ефективного педагогічного досвіду; розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків педагогів; впровадження результатів наукових досліджень, які сприяють індивідуальному розвитку кожної дитини;
  • вивчення й аналіз стану викладання, якості навчальних досягнень учнів, рівня їх вихованості; виявлення труднощів у засвоєнні програмного матеріалу, запровадження сучасних методичних виявлень обдарованих дітей;
  • інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань педагогіки, психології, фахових дисциплін;
  • апробація та введення нових освітніх технологій і систем;
  • всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них навичок науково-дослідницької роботи, зацікавленості новими педагогічними технологіями;
  • підвищення рівня методологічної підготовки педагогічних кадрів, перенесення акценту з інформаційних на інтерактивні аспекти навчання;
  • сприяння виробленню в учителів умінь і навичок самостійної роботи з метою безперервного підвищення кваліфікації та вдосконалення педагогічної майстерності;
  • забезпечення якісного впровадження системи спеціалізованої підготовки у профільних класах, зорієнтованої на індивідуалізацію навчання та наступність між загальною і професійною освітою та вищою школою.

Систематично проводиться внутрішкільна методична робота з питань:
1) Самоосвіта педагогічних працівників;
2) Атестація і творчі звіти педагогів;
3) Підвищення кваліфікації вчителів;
4) Семінари-практикуми, майстер-класи (районні та шкільні);
5) Конкурс "Учитель року”;
6) Індивідуальні та групові консультації для учителів та батьків;
7) Підготовка й проведення предметних декад, методичних тижнів;
8) Робота з підготовки учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів та МАН;
9) Поповнення кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи вчителів.

Кiлькiсть переглядiв: 2546